آمل .
شنبه تا پنجشنبه از 8 تا 21
دوشنبه, 18 تیر 1403

دیفرانسیل خودرو درشمال

 

 

دیفرانسیل خودرو یک قسمت بسیار مهم در سیستم انتقال قدرت خودرو است که وظیفه توزیع گشتاور موتور به چرخ ها را بر عهده دارد. این قطعه در واقع باعث می‌شود که چرخ ها به طور یکنواخت و منظم گشتاوری که از موتور به آنها منتقل می‌شود را دریافت کنند و از زمین بهترین زمان براحتی بیرون بروند .

دیفرانسیل خودرو از تعدادی دستگاه و قطعات مختلف تشکیل شده است که با همکاری با یکدیگر کارکرد مطلوبی را به وجود می‌آورند. این قطعه شامل شفتها، دنده ها ، حلقه ها ، پینیون ها و … است که با توجه به نوع خودرو و نیاز آن طراحی و ساخته می‌شوند.

اگر دیفرانسیل خودرو به درستی عمل نکند ، ممکن است عمر لاستیک ها کاهش یابد و همچنین کنترل خودرو بر روی جاده کاهش یابد . بنابراین ، نگهداری و تعمیر صحیح این قطعه بسیار مهم است تا از مشکلات بیشتری در آینده جلوگیری شود .

در نهایت ، دیفرانسیل خودرو یکی از قطعات اصلی و حیاتی خودرو است که برای افزایش عمر و کارایی خودرو ، نیازمند نگهداری و تعمیر منظم است . از این رو در مجموعه دیفرانسیل تهرانی در مازندران برای تعمیر و تنظیم انواع خودروهای ایرانی و خارچی با بهترین دستگاه انجام می شود . 

 

 

برای ثبت درخواست و یا مشاوره رایگان تماس بگیرید و یا درخواست مشاوره ثبت کنید تا متخصصان دیفرانسیل تهرانی با شما تماس بگیرند .

گروه دیفرانسیل تهرانی در مازندران  با در اختیار داشتن نیروی آموزش‌ دیده و مجرب در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اقدام به ارائه خدمات پخش ، فروش و تعمیر انواع دیفرانسیل خودرو نموده است . دیگر نگران انتخاب فرد متخصص نباشید .

شماره تماس : 09123219617

دیفرانسیل خودرو درشمال دیفرانسیل خودرو درشمال