آمل .
شنبه تا پنجشنبه از 8 تا 21
دوشنبه, 25 اردیبهشت 1402

تعمیرات تخصصی دیفرانسیل انواع خودروها

دیفرانسیل یکی از مهم‌ترین قطعات استفاده شده در سیستم انتقال نیروی خودرو‌ها بشمار می‌رود و در صورتی که دچار خرابی شود ، اتومبیل در حرکت خود دچار مشکل خواهد شد . از همین رو مجموعه تخصصی دیفرانسیل تهرانی این امکان را فراهم ساخته است که دیفرانسیل انواع اتومبیل‌های داخلی و وارداتی در کشور ، توسط متخصصان ما تعمیر شوند . همانطور که می‌دانید وظیفه اصلی دیفرانسیل در خودرو‌ها ، انتقال نیروی حرکتی جعبه‌دنده به چرخ‌ها است . دیفرانسیل در زیر خودرو قرار دارد و در برخی از خودرو‌ها بین دو چرخ عقب و در برخی دیگر بین دو چرخ جلو جای گرفته است . البته برخی اتومبیل‌ها مانند تویوتا دارای دو دیفرانسیل هستند و نیروی حرکتی در دو جهت عمودی و افقی بین چرخ‌ها منتقل می‌شود . دیفرانسیل در خودرو‌ها یک سیستم به حساب می‌آید که دارای قطعات مختلفی از جمله ، میل پلوس ، هرز گردها ، هوسینگ ، کرانویل و … است . در صورتی که هر یک از این قطعات به درستی کار نکنند ، عملکرد دیفرانسیل دچار مشکل می‌شود . از همین رو پیشنهاد می‌کنیم با بهره‌گیری از سرویس‌های تخصصی مجموعه لوکاپرو از بوجود آمدن ایرادات احتمالی در سامانه دیفرانسیل خودروتان جلوگیری کنید . 

 

 

مجموعه دیفرانسل تهرانی با بهره‌گیری از حرفه‌ای‌ترین کارشناسان و تعمیرکاران ایران ، این امکان را فراهم ساخته است که اتومبیل شما در بازه‌های زمانی مرتب بررسی و آنالیز شود . تیم حرفه‌ای دیفرانسیل تهرانی با بهره‌گیری از دستگاه‌های آنالیزور مدرن خود تمام سیستم‌های داخلی خودرو شما مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورتی که یکی از آن‌ها دچار ایراد شده باشد ، به شما اطلاع داده و با رضایت شما آن را تعمیر می‌کنند . از مهم‌ترین شاخصه‌های سرویس‌های تخصصی مجموعه دیفرانسیل تهرانی ، استفاده از قطعات و لوازم یدکی اصلی خودرو‌ها است . تیم ما با در نظر گرفتن وضعیت بازار لوازم یدکی در ایران و نبود نمایندگی‌های معتبر برند‌های خودروسازی خارجی در کشور ، این امکان را فراهم ساخته است تا صاحبان اتومبیل‎‌های وارداتی با اطمینان خاطر و آسودگی کامل بتوانند از خدمات و سرویس‌های تعمیرگاهی تیم لوکاپرو استفاده کنند. تمام قطعات وارد شده توسط مجموعه ما ، دارای QR کد و شاخصه‌های قابل پیگیری است و شما می‌توانید از طریق آن‌ها از اصل بودن لوازم یدکی که می‌خرید اطمینان حاصل بفرمایید . برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی استفاده از خدمات تعمیرگاهی لوکاپرو ، با شماره‌های مندرج در وب سایت ما تماس حاصل بفرمایید .  

برای ثبت درخواست و یا مشاوره رایگان تماس بگیرید و یا درخواست مشاوره ثبت کنید تا متخصصان دیفرانسیل تهرانی با شما تماس بگیرند .

گروه دیفرانسیل تهرانی در مازندران با در اختیار داشتن نیروی آموزش‌ دیده و مجرب در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اقدام به ارائه خدمات پخش ، فروش و تعمیر انواع دیفرانسیل خودرو نموده است . دیگر نگران انتخاب فرد متخصص نباشید .

شماره تماس : 09123219617

تعمیرات تخصصی دیفرانسیل انواع خودروها تعمیرات تخصصی دیفرانسیل انواع خودروها